AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Någon som vet varför?

Publicerad 2012-04-29 13:43:07 i Allmänt




Nu när jag äntligen har fått tillbaka datorn så krånglar det med blogg.se. Eller jag vet inte alls vad det är för fel, men jag kommer inte in på den sidan på datorn. Så jag kan inte logga in som vanligt för när jag går in på den sidan så är det bara vitt, är det någon som vet om det går att fixa på något sätt? Kan även tillägga att det inte är några som helst problem med att gå in på andra hemsidor.

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2012-04-30 11:22:29

prova att öppna sidan i en annan webläsare :)

Postat av: Sessan

Publicerad 2012-05-02 11:55:27

Hade samma problem för några dagar sedan.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela