AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Dagens Fail

Publicerad 2012-08-24 21:33:09 i Allmänt

 
Haha dagens fail hände alldeles nyss när jag skulle göra te. Jag ställer koppen under maskien, tittar bort och pratar med pappa samtidigt som jag trycker på knappen och sen går därifrån. När den piper att den är klar går jag dit och tycker att det ser lite knepigt ut, vattnet var vitt och ända upp till kanten tills jag insåg att jag hade ställt koppen upp och ned. Haha snacka om att det var lite blött :P Var inte så smart, kanske.

Kommentarer

Postat av: Linafoto

Publicerad 2012-08-24 23:08:05

Hahaha hur mer klantigt kan det bli?!

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-08-26 18:54:12

nämen du! hahaha snacka om jag blev paff, hihi :) Låter så roligt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela