AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Lejonkungen

Publicerad 2012-01-06 12:39:22 i Allmänt




Ikväll ska jag på bio, det blir Lejonkungen i 3D. Premiären är idag och det ska bli kul att se den, blir ju värsta nostalgi filmen. Har sett den rätt många gånger som barn och faktiskt några gånger nu när jag är lite äldre, och den är riktigt bra. Älskar verkligen Disneyfilmer, till skillnad från det teckanade eller man kanske ska säga animerade som görs nu för tiden. Haha, låter typ som att jag är en gammal tant som säger att det var bättre förr i tiden, men det tecknade var väldigt bra förr.

Kommentarer

Postat av: Linafoto

Publicerad 2012-01-06 15:30:54

Svar: Jag hade askul. Kan berätta mer på bion sed, ska också dit.

Postat av: Maria

Publicerad 2012-01-08 04:20:24

åhh Lejonkungen som är så bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela