AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Hur gör ni rent era sminkpenslar/borstar?

Publicerad 2012-10-08 22:22:00 i Allmänt

 
Nu har jag precis rengjort mina sminkpenslar så de får ligga på tork under natten. Jag brukar använda mig utav diskmedel och vatten när jag gör rent dem, vet inte om det är det man ska använda men det fungerar i alla fall väldigt bra. När jag vill vara lite mera skonsam så brukar jag ha babyschampo och ibland vanligt schampo. Dock är det inte lika effektivt som diskmedel.
 
Imorgon efter jobbet ska jag iväg till Scandic för att få reda på lite mer om hur de vill att jag ska se ut på hårvisningen på onsdag. Shit alltså, inte lång tid kvar nu.

Kommentarer

Postat av: Louisefoto

Publicerad 2012-10-09 11:05:14

Åååh lycka till på Onsdag

Postat av: Maija Ljusberg

Publicerad 2012-10-09 22:05:19

Det finns speciella schampon till smink borstar.
Det finns att köpa på flera olika smink märken som till exempel Makeup Store. Men jag använder en från ELF som är väldigt bra!
Det bästa är att den bara kostar 42 kr på deras hemsida :)

Ha det bra! Kram

Svar: Tack för tipset:) ska kolla in det
Felicia Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela