AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Alla var så duktiga!

Publicerad 2012-09-06 20:31:21 i Modellbilder


Fotograf: Amanda Kurén
 
Fotograf: Annika Johansson
 
Fotograf: Felicia
 
Fotograf: Maria Andersson
 
Modell: Felicia Olsson
Make Up: Patrycja Wysock
 
Måste bara säga det att jag tycker att alla fotografer som var med på fototräffen i Stockholm var otroligt dukiga. Det var verkligen roligt att bli fotad av olika fotografer och nu är det så kul att få se resultatet:) Alla ni som tog bilder på mig under modellfotograferingen eller under träffen får jätte gärna skicka bilderna till min mejl [email protected]
 
 

Kommentarer

Postat av: Y

Publicerad 2012-09-08 00:28:50

Du var själv så otrolig duktig! Gjorde det så mkt enklare att fota då. Iaf för mig. :) Skicka dig bilderna så snart jag har redigerat klart. Har hittills bara gjort två som jag har lagt upp.

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-09-08 13:15:37

Jättefina bilder :D

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-09-10 19:22:20

Nämen där är ju min bild! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela