AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Hur jag började som modell

Publicerad 2012-09-14 19:44:04 i Frågor och svar

När jag var ungefär 6 år var jag med på en hårvisning som modell. Det var 300-400 frisörer som var med och kollade på den visningen och det var första gången jag var modell på riktigt. Då var det dock inte fotografering utan då var det mer "catwalk" som gällde. Sedan efter det har jag gjort några små uppdrag, mest har jag varit med på visningar. Sen i högstadiet började jag ock Lina i samma klass och som säker många vet har ju hon ett brinnade intresse för fotograferingar, vilket gjorde att vi började ha photoshoots tillsammans. Det är egentligen där igenom som jag började som fotomodell. Sen har det i stort sett bara rullat på kan man säga. Visserligen har inte jag lägt ner jätte mycket tid och energi för att bli en "känd" modell, men det skulle vara kul om min modell karriär kunde utvecklats lite mer i alla fall:)  

Kommentarer

Postat av: Louisefoto

Publicerad 2012-09-14 20:29:30

Du är otroligt fin

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-09-14 20:57:13

Du är så sjuktfin!

Postat av: Erika Nilsson

Publicerad 2012-09-18 20:13:11

hejsan! varför söker du inte till "toppmodel sverige" snälla gör det! du kommer ju att vinna lätt! för du är så otroligt fin! kram!

Postat av: nea~ Foto

Publicerad 2012-09-19 16:35:18

åh så fin bild!
Och du är så sjukt fin!!

Postat av: alexandra | fotoblogg

Publicerad 2012-09-24 16:12:07

sjukt fin, är antagligen inte första människan som säger det, men du liknar blake lively aas mkt på denhör bilden!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela