AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Min helg

Publicerad 2012-09-24 22:47:00 i Allmänt

Make Up: Patrycja Wysock
 
Denna helg har jag varit barnvakt åt mina tre små söta systersöner. Jag var barnvakt åt Dante 5.5 år, Aston 2 år och lille Jack  som är 6 månader. Kan säga att jag verkligen fick prova på att vara förälder och det var riktigt kul:) Dock på söndag eftermiddag hade jag bara de två minsta (Aston och Jack) då Dante (den äldsta) var och lekte med en kompis. Min syster och hennes sambo och pappa till barnen var hemma, men de behövde barnvakt då de håller på att bygga en carport. 
 
När Dante var hos kompisen så åkte jag in till stan med Aston och Jack och träffade Bella och Siri. Siri är Bellar systerdotter som blir 3 år. Hehe  så vi gick där på stan som två unga mammor :P
 

Kommentarer

Postat av: Louisefoto

Publicerad 2012-09-25 13:35:37

Verkar som du haft en rolig helg

Postat av: Karin

Publicerad 2012-09-25 17:17:02

jag älskar din blogg, du skriver så perfekta texter det är liksom inte onödiga saker men heller inte för poetiskt.!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela