AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Studentfest

Publicerad 2012-02-02 16:12:29 i Allmänt






Ikväll är det studentfest där temat är neon och färglatt. Har inte helt bestämt mig vad jag ska ha på mig, för jag och Lydia hade tänkt att vara ganska lika. Då hon har en grön klänning/linne och rosa knästrumpor och jag har rosa klänning/linne och gröna knästrumpor. Dock sprack den planen lite för jag trodde att mitt linne var längre än vad det var så jag måste ha antingen kjol eller shorts. Men då blev det inte lika bra. Så jag funderar på att köra på något helt annan. Får se sen hur det blir, Lydia kommer hit sen så att vi kan förfesta så kan hon va med och bestämma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela