AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Shoot

Publicerad 2012-09-27 01:35:41 i Allmänt

 
Kolla här vad jag fick hem i brevlådan idag, Shoot Magazine, perfekt på min födelsedag och allt. Har bara hunnit bläddra igenom den lite snabb då jag har varit ute och ätit på restaurange med mamma och två av mina syskon och deras partner för att fira min födelsedag. Det jätte trevlig och ganska skönt att det inte var super planerat (kom på det dagen innan) så att det inte blev så stelt.
 
Tack så mycket alla som gratulerat mig, både här på bloggen, facebook, sms och "live"!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-09-28 20:47:39

Fick priset från tävlingen idag! Tack så hemskt mycket! :D kram!

Svar: Åh vad kul:) Hoppas at du kommer att gilla den:) Kram
Felicia Olsson

Postat av: Vilma

Publicerad 2012-09-29 09:46:45

Är du och Lina Flodins bästa vänner?=) Grattis i efterskott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela