AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Bh olycka

Publicerad 2011-12-21 14:28:31 i Allmänt




Idag åt jag och Alicia lunch på Burger King och under tiden vi satt och åt hör jag hur det knakar till i bh:n. Fattar direkt att den är på väg att gå i sönder, så jag kände efter hur mycket tyg som fortfarande satt kvar och det var inte alls mycket och typ 2 sekunder senare hoppar allt isär. Så där sitter jag med en bh som åker mer och mer åt ett varsitt håll. Som tur va så var vi nästan klara så att vi kunde gå.



Nu är jag hemma och har tagit på mig en annan bh som är hel och förhoppningsvis ska den hålla hela kvällen.

Kommentarer

Postat av: Caroline

Publicerad 2011-12-21 15:41:41

Haha stackarn! :) <3

Postat av: Linafoto

Publicerad 2011-12-21 15:47:23

Hahahahahaha!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-12-21 17:21:07

hahaha, det där har jag åxå varit med om!!



Förra vintern, när jag va på väg till jobbet. Det har kommit nysnö under natten så jag märker inte isen som är under snön, och 2 sekunder senare ligger jag där på marken, precis utanför jobbet.

Kände att det gjorde fruktansvärt ont i ett knä, men det enda jag tänkte var; såg någon mig?!? :S

Försökte resa mig upp vilket inte var det lättaste pga smärtan i knät, så jag i princip kröp in till jobbet där jag ser att det är 2 stora hål i mina byxor, och två lika stora jack i knät där blodet rinner... AAAAAJJJJJ!

Jobbar som frisör och då är det inte bara att ta sitt pick & pack och gå hem från jobbet när man har fullbokat med kunder heeela dagen. Så jag plåstrar om mitt knä så gott det går och haltar fram till min arbetsplats och börjar klippa första kunden.

Efter en liten stund så känner jag att bhn inte sitter riktigt rätt. Eller rättare sagt, den sitter inte alls!!! GAHH!!! Pga smärtan i knät så hade jag inte känt att bhn gått sönder :S

Vad gör man i den situationen?!? Man haltar runt och har ont som fasen av det sönderslagna knänt, och man har fullbokat med kunder resten av dagen, i en frisörsalong med STOOORA skyltfönster ut mot gatan, och där står jag med en trasig bh på mig :S

Ja vad gör man?! Efter 4 timmars jobb (!!!) lyckades jag lösa det genom att smita iväg på H&M medans färgen satt i på en kund, å rycka åt mig första bästa bh!



Idag har jag 3 ärr på mitt knä som påminner mig om den dagen då jag stod å jobbade med sönderslaget knä å trasig bh... hahaha



Det va min bh-historia det! ;)

Postat av: Amanda Matanovic ☆

Publicerad 2011-12-21 18:29:42

Nu har jag startat en DAGENSBLOGG TÄVLING i min blogg, där jag lottar ut 3 vinnare. Vill du bli länkad? Då är detta en tävling för dig! Tävlingen avslutas imorgon, och du får kommentera hur många gånger du vill!



// Amanda Matanovic, http://ammm.blogg.se/

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela