AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Svar på frågorna

Publicerad 2011-12-20 00:33:58 i Frågor och svar




Vem är din bästa vän?
Svar: Jag har inte en som är min bästa vän, utan jag har många jätte bra vänner.

Utekväll eller hemmakväll?
Svar: Utekväll

Jobba eller gå i skolan?
Svar: Jobba

Hur lång är du?
Svar: ca. 166-168 cm

Hur känner du och Lina Flodins varandra?
Svar: Vi gick i samma klass på högstadiet och det var där som vi lärde känna varandra.

Hur gammal är du?
Svar: 18 år

Varför blir du inte modell "på riktigt"? Du är jättesnygg ju!
Svar: Tack så mycket. Jag har funderat lite på att visa min portfolio för olika agenturer, men det har inte blivit av. Jag har varit hårmodell ett antal gånger och tycker att det är jätte kul, men det tar upp väldigt mycket tid som man inte tänker på. Så om jag skulle satsa på modellyrket nu skulle jag kanske inte hinna med skolan. Så det får i så fall bli till sommaren, och än så länge håller jag det på hobby nivå.

Vilka gymnasieprogram stod det mellan när du skulle börja gymnasiet?
Svar: Först ville jag gå någon praktisk linje för att jag ville skapa något och jag var lite trött på skolan och pluggande, men jag visste inte vad jag ville bli och jag ville ha möjligheten att bli vad jag vill senare när jag har kommit på vad jag vill. Så då tänkte jag på natur som är en väldigt bred linje, men det är i stort sett bara teoretiskt, så därför blev det en blandning, naturestet med inriktning bild. Både teoretiskt och praktiskt.

Varför började du blogga?
Svar: Jag har bloggat förut men tröttnade. Men så en dag skaffade en kompis en blogg och då blev jag lite sugen på att börja igen, så då gjorde jag det.

Gillar du hästar?
Svar: Ja, det är härliga djur. Började rida när jag var 6 år och sen skaffade jag foderhäst när jag var ca. 12 år. Men vid 10 års ålder började jag tycka om barn allt mer så då var jag barnvakt också som tillslut tog över hästintresset.

Vilken är din favoritbutik?
Svar: Åh vad svårt, gillar många butiker och det beror lite på vad jag är ute efter, men H&M är ju alltid en butik som funkar.

Vilken skola?
Svar: Sundsta-Älvkullegymnasiet, fast jag går på Älvkullen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela