AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Barnmässa

Publicerad 2012-03-22 21:32:40 i Allmänt



Imorgon, lördag och på söndag är det barnmässa här i Karlstad och det företaget som jag jobbar på ska vara med som utställare. Så idag efter skolan åkte jag till mässan för att hjälpa till att ställa i ordning alla saker som ska visas. Allt är dock inte fixat än med det är bara små saker kvar och det hinner vi med imorgon innan det börjar. Jag ska bara jobba på mässan på söndag men jag ska ändå dit på lördag, tillsammans med en kompis, hennes systerdotter och min systerson Aston. Jag ser verkligen fram emot helgen.

Kommentarer

Postat av: Linafoto

Publicerad 2012-03-22 23:01:57

Åh vad kul :))

Postat av: Louisefoto

Publicerad 2012-03-23 07:08:19

Lycka till ihelgen :)

du får gärna berätta hur de gick på söndag :)

är som vanligt nyfiken ;)

Postat av: Sessan

Publicerad 2012-03-23 09:14:09

Tack så mycket :)

vad trevligt med mässa, vart jobbar du någonstanns?

Postat av: Sessan

Publicerad 2012-03-24 13:55:34

Okok tror inte jag hört det företaget någon gång.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela