AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Nu är det inte långt kvar!

Publicerad 2012-05-14 17:18:53 i Alanya 2012





Den 30/5 åker jag och mina tjejkompisar till Alanya på studentresa, jag är verkligen jätte taggad. Den här veckan ska vi troligtvis växla pengar så att vi kan shoppa där nere. Förra veckan gjorde jag och Lydia en lista på saker som vi ska ta med oss och det lär bli en del att ta med sig, men samtidigt vill man inte ta med för mycket. Det måste ju finnas plats över till allt jag ska köpa där nere.

Kommentarer

Postat av: Nathalie Mattsson

Publicerad 2012-05-21 22:25:59

Vilket hotell ska ni bo på? Doganay? :P Isf är de as niiice, bodde där förra året :)

Postat av: S O F I A

Publicerad 2012-05-26 17:55:26

Har också bott på just det hotellt! :D Strom trivdes!!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela