AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Strandlockar som håller!

Publicerad 2012-05-13 15:35:55 i Tips

För några dagar sedan kom mamma hem med lite nya produkter till håret, bland annat kom hon hem med dessa, kms california free shape hot flex spray, som är ett värmeskydd med stadga i och ny tång som gör strandlockar,ROD VS5 Deep Wave.
Så klart var jag tvungen att prova det på en gång, så i fredags lockade jag håret och hade i de nya produkterna. Jag som har väldigt långt hår har alltid haft problem med att lockarna går ur på en gång, men inte den här gången:) Lockarna ser lika bra ut dagen efter när man har sovit på dem. Så vill verkligen tipsa om denna produkt. Den här produkten kan man endast köpa hos frisör.

Jag vill tyvärr inte visa resultatet då jag har tänkt att se ut så på studenten, så lockarna/resultatet får ni se då:)

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-05-13 16:55:43

Tack för tipset:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela