AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

ATTITUDE STHLM

Publicerad 2012-11-10 12:44:33 i Allmänt

 
Har helt glömt bort att berätta att jag ska till ATTITUDE STHLM. Det ska bli hur kul som helst att åka dit och jag kommer vara på mässan på fredag och lördag (23-24).
 
Jag vet att jag har varit jätte dålig på att blogga de senaste dagarna men det beror på att jag har varit sängliggandes och haft jätte ont i magen. I onsdags åkte jag och mamma in till akuten och de visste inte helt vad det var, men de trodde på magkatarr. Så nu äter jag medicin för fulla muggar :) Det känns som om att jag är på bättringsvägen i alla fall så det är ju bra.

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-11-10 23:48:35

Grymt fin blogg! Ha en bra kväll ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela