AiCi

Ingen shopaholic, bara modell

Singel & sökande

Publicerad 2012-10-01 22:14:00 i Allmänt

Här är vi, singlar och sökande, i våra bästa år som letar efter den "rätta":) Tror DU att du är den rätta? Skriv en kommentar nedan!
 
Jag och Lina "fulade oss" lite i lördags när vi satt på Frost. Haha måste ha sett jätte kul ut för de som gick på andra sidan fönstret.
 
Har även fått en fråga om jag och Lina är bästa vänner och jag kan inte säga att jag har en bästa vän. Men Lina är jätte rolig att umgås med, en glad och spralig tjej som man aldrig har tråkigt med:) Jag gillar alla mina vänner jätte mycket.

Kommentarer

Postat av: Linafoto

Publicerad 2012-10-01 22:37:35

Hahaha lovely!
Vi borde få minst 20 som nappar på detta :D

Svar: Hehe ja jag tycker också det, snyggaste bilderna ju:P
Felicia Olsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela